Погоджено :
_____________ Затверджено:_____________
Заст. директора з навчально- Директор школи
виховної роботи (Дзундза Г.Г.) (Зелінська
М.Д.)
План виховної
роботи
класного
керівника
7 класу
Медвідь
Г.Б.
на 201 – 201 навчальний рік
Аналіз виховної роботи за минулий рік
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання виховної роботи на
201 – 201 навчальний рік
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Психолого-педагогічна
характеристика класу
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Індивідуальна робота з учнями
№ з/п
|
Прізвище та ім’я учня
|
Тема,форма проведення
|
Завдання, пропозиції
|
Примітка
|
Робота з батьками
Графік проведення батьківських
зборів
№ з/п
|
Дата
|
Тема
|
Примітка
|
Анкетування батьків
№ з/п
|
Дата
|
Тема
|
Примітка
|
Індивідуальні
зустрічі з батьками
№ З/п
|
Дата
|
Тема
|
Примітка
|
|
Склад батьківського комітету
№ з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Телефон
|
Доручення
|
Батьки-члени шкільної ради
№ з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Телефон
|
Доручення
|
Участь батьків у навчально-виховному
процесі
№ з/п
|
Прізвище, ініціали
|
Відвідування батьківських
зборів
|
Відвідування класних та загальношкільних заходів
|
Допомога в
навчально-виховному процесі
|
Інше
|
Соціальний паспорт класу
Основні
характеристики
Прізвище,
ім’я учня
|
Повна сім′я
|
Неповна сім′я
|
Багатодітна
сім′я
|
Малозабезпечена сім′я
|
Діти-сироти
|
Діти-інваліди
|
Обдарована дитина
|
Діти з хрон. захворюван-нями
|
Діти, батьків яких позбавл. батьк. прав
|
Учнівське самоврядування
№ з/п
|
Прізвище та ім’я учня
|
Доручення
|
Визначення
рівня вихованості учнів
№ з/п
|
Прізвище, ім’я учня
|
Ціннісне
ставлення до суспільства
і держави
|
Ціннісне
ставлення до людей
|
Ціннісне
ставлення до природи
|
Ціннісне
ставлення до праці
|
Ціннісне
ставлення до мистецтва
|
Ціннісне
ставлення до себе
|
Рівень вихованості
|
Рівні вихованості: В –високий, Д- достатній, С-середній, Н- низький.
Перевірка
ведення щоденників
№з/п
|
Прізвище, ім′я учня
|
Вересень
|
Жовтень
|
Листопад
|
Грудень
|
Січень
|
Лютий
|
Березень
|
Квітень
|
Травень
|
||
Самоосвіта класного керівника
Проблемне питання _____________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№з/п
|
Дата
|
Тема
|
Опрацьовані матеріали
|
Форма узагальнення
|
Примітка
|
План-графік проведення годин
класного керівника
№ з/п
|
Дата
|
Тема виховної
години
|
Форма проведення
|
Примітка
|
1
|
||||
2
|
||||
3
|
||||
4
|
||||
5
|
||||
6
|
||||
7
|
||||
8
|
||||
9
|
||||
10
|
||||
11
|
||||
12
|
||||
13
|
||||
14
|
||||
15
|
||||
16
|
||||
17
|
||||
18
|
||||
19
|
||||
20
|
||||
21
|
||||
22
|
||||
23
|
||||
24
|
||||
25
|
||||
26
|
||||
27
|
||||
28
|
||||
29
|
||||
30
|
||||
31
|
||||
32
|
||||
33
|
||||
34
|
||||
35
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.