понеділок, 4 квітня 2016 р.


Творчий звіт вчителя української мови та літератури
Я, Медвідь Галина Богданівна, розпочала свій педагогічний шлях із посади педагога-організатора.Спочатку це була Більшівцівська СШ,далі-Бринська НСШ,Тустанська НСШ,Вікторівська НСШ №2.Працюю у Вікторівській загальносвітній школі І-ІІ ступенів з 1992 року. Професію педагога обрала за покликом серця.
 Живу дітьми, їх переживаннями, їх невдачами, та їх досягненнями. Коли довго їх не бачу, вони починають мені снитися.
Я вважаю, що вчитель – це моя стежина в цьому житті. Тільки в цій роботі я бачу себе, і не уявляю як можна жити не бачачи ясних дитячих очей.
Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи.Завжди памятаю: «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити». (Стародавня мудрість)
               Моя професійна діяльність спрямована на прищеплення інтересу учнів до знань і активізації пізнавальної діяльності через різноманітні методи і форми організації навчання, за допомогою включення їх в активну пізнавальну діяльність. Урок – це основна форма отримання знань учнями. Провести урок на сучасному етапі стало набагато складніше і важче, ніж це було раніше. Великою підмогою в підвищенні ефективності учбового процесу, його оптимізації є  дидактичний принцип навчання – наглядність Наглядність повинна не тільки  демонструватися, до неї повинні бути проблемно-пізнавальні запитання і завдання. Ілюстративний і дидактичний матеріал має велике значення в підвищенні ефективності уроку
Основний шлях розв’язання цієї проблеми – зміна традиційних технологій навчання. Це навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).
Під інформаційно-комунікаційними технологіями навчання розуміють сукупність методів, форм і засобів навчання, які базуються на використанні сучасних комп`ютерних засобів і спрямованих на ефективне досягнення поставлених цілей навчання в даній предметній області.
Поєднуючи в собі позитивне багатьох традиційних інформаційних технологій, комп`ютерні технології дозволяють істотно оптимізувати процес навчання. Він може стати більш цікавим, емоційно насиченим, динамічним і наочним; комп`ютерна технологія також здатна індивідуалізувати і диференціювати навчальний процес; реалізувати його творчий характер, організувати гнучке управління навчальною діяльністю, інтенсифікувати і активізувати навчання.
У своїй роботі надаю перевагу використанню створених власних уроків, зокрема мультимедійних супроводів
.
 Використовую такі методи та прийоми навчання
МЕТОДИ:
-пояснювально-ілюстративний ( вчитель передає учням готову інформацію,за допомогою різних засобів навчання);
-репродуктивний( організовую діяльність учнів з відтвореними повідомленнями;-проблемного викладу (проблема вирішується у ході уроку )ПРИЙОМИ:-Незакінчені речення (закінчити речення відповідними словами;-Мікрофон (кожен учень має щось сказати швидко,по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію;-«Мозковий штурм» (спонукає учнів проявляти уяву та творчість, дає можливість вільно висловлювати свої думки );-«Займи позицію» (метод корисний на початку уроку з дискусійними питаннями та проблемами). ..             

      Учні школи брали активну участь у шкільних,районних, олімпіадах та конкурсах з української мови та літератури, проведенні Всеукраїнської мовознавчої гри «Соняшник» .Також  мої учні  беруть активну участь у літературних конкурсах. Було проведено ряд заходів до конкурсу імені Тараса Шевченка, Лесі українки,Івана Франка,Ліни Костенко.

У цьому навчальному році я підготувала:
посібник для вчителів-філологів «Нащадки Митуси» ,який допоможе вчителям у підготовці до уроків літератури рідного краю;
виховний захід присвячений міжнародному дню рідної мови на тему:«О, рідна Мовонько, о мово! В тобі від Бога кожне слово» з використанням мультимедійної презентації.;
провела літературно-музичну композицію «Тарасе,наш пророче»
завершую  проект «Вікторів мій – батьківське село»;
зібрали Вікторівські весільні співанки-латканки;
провела заходи: С.Бандера-герой України, Герої АТО, В.Різун – полковник УПА, «Квіти у полі, там де Крути…», : «Життя - це наш безцінний скарб. Тож не залиш його без барв.»
готую  «2016 рік- рік Франка»(«Іван Франко і Прикарпаття»).
      
  Також беру активну участь у засіданнях методичної ради школи, де було заслухано мої доповіді «Від творчого вчителя до творчої особистості учня», «Патріотичне виховання учнів школи», «Розвиток логічного мислення на уроках словесності»,«Використання мультимедійної системи спільного навчально-методичного впливу вчителя при вивченні української мови та літератури», «Використання ІКТ на уроках української мови та літератури» та на засіданні  методичного об'єднання класних керівників «Використання інноваційних технологій  у навчально-виховному процесі за допомогою сучасних мультимедійних засобів».
Була керівником динамічної групи вчителів школи.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.