Я, Медвідь Галина Богданівна, розпочала свій
педагогічний шлях із посади педагога-організатора.Спочатку це була
Більшівцівська СШ,далі-Бринська НСШ,Тустанська НСШ,Вікторівська НСШ №2.Працюю у Вікторівській загальносвітній школі І-ІІ ступенів з 1992 року. Професію педагога обрала за
покликом серця.
Живу дітьми, їх переживаннями, їх невдачами,
та їх досягненнями. Коли довго їх не бачу, вони починають мені снитися.
Я вважаю, що вчитель – це моя стежина в
цьому житті. Тільки в цій роботі я бачу себе, і не уявляю як можна жити не
бачачи ясних дитячих очей.
Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама.
Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у
взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи.Завжди пам’ятаю: «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел,
який треба запалити». (Стародавня мудрість)
Моя
професійна діяльність спрямована на прищеплення інтересу учнів до знань і
активізації пізнавальної діяльності через різноманітні методи і форми організації
навчання, за допомогою включення їх в активну пізнавальну діяльність. Урок – це основна форма отримання
знань учнями. Провести урок на сучасному етапі стало набагато складніше і
важче, ніж це було раніше. Великою підмогою в підвищенні ефективності учбового
процесу, його оптимізації є дидактичний принцип навчання – наглядність Наглядність
повинна не тільки демонструватися, до неї повинні бути
проблемно-пізнавальні запитання і завдання. Ілюстративний і дидактичний
матеріал має велике значення в підвищенні ефективності уроку
Основний шлях розв’язання цієї
проблеми – зміна традиційних технологій навчання. Це навчання з використанням
інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).
Під інформаційно-комунікаційними
технологіями навчання розуміють сукупність методів, форм і засобів навчання,
які базуються на використанні сучасних комп`ютерних засобів і спрямованих на
ефективне досягнення поставлених цілей навчання в даній предметній області.
Поєднуючи в собі позитивне багатьох
традиційних інформаційних технологій, комп`ютерні технології дозволяють істотно
оптимізувати процес навчання. Він може стати більш цікавим, емоційно насиченим,
динамічним і наочним; комп`ютерна технологія також здатна індивідуалізувати і
диференціювати навчальний процес; реалізувати його творчий характер, організувати
гнучке управління навчальною діяльністю, інтенсифікувати і активізувати
навчання.
У
своїй роботі надаю перевагу використанню створених власних уроків, зокрема
мультимедійних супроводів
.
Використовую такі методи та прийоми навчання
МЕТОДИ:
-пояснювально-ілюстративний ( вчитель передає
учням готову інформацію,за допомогою різних засобів навчання);
-репродуктивний( організовую діяльність учнів з
відтвореними повідомленнями;-проблемного
викладу (проблема вирішується у ході уроку )ПРИЙОМИ:-Незакінчені
речення (закінчити речення відповідними словами;-Мікрофон
(кожен учень має щось сказати швидко,по черзі, відповідаючи на запитання або
висловлюючи свою думку чи позицію;-«Мозковий
штурм» (спонукає учнів проявляти уяву та творчість, дає можливість вільно
висловлювати свої думки );-«Займи
позицію» (метод корисний на початку уроку з дискусійними питаннями та
проблемами). ..
Учні
школи брали активну участь у шкільних,районних, олімпіадах та конкурсах з
української мови та літератури, проведенні Всеукраїнської
мовознавчої гри «Соняшник» .Також мої учні
беруть активну участь у літературних конкурсах. Було проведено ряд
заходів до конкурсу імені Тараса Шевченка, Лесі українки,Івана
Франка,Ліни Костенко.
У
цьому навчальному році я підготувала:
посібник для вчителів-філологів «Нащадки Митуси» ,який допоможе вчителям у підготовці до уроків літератури рідного краю;
виховний
захід присвячений міжнародному дню рідної мови на тему:«О, рідна Мовонько, о
мово! В тобі від Бога кожне слово» з
використанням мультимедійної презентації.;
провела
літературно-музичну композицію «Тарасе,наш пророче»
завершую проект «Вікторів мій – батьківське село»;
зібрали
Вікторівські весільні співанки-латканки;
провела заходи:
С.Бандера-герой України, Герої АТО, В.Різун – полковник УПА, «Квіти у
полі, там де Крути…», : «Життя - це наш безцінний скарб. Тож не залиш
його без барв.»…
готую «2016 рік- рік Франка»(«Іван Франко і
Прикарпаття»).
Також беру
активну участь у засіданнях методичної ради школи, де було заслухано мої
доповіді «Від творчого вчителя до творчої особистості учня», «Патріотичне
виховання учнів школи», «Розвиток логічного мислення на уроках словесності»,«Використання
мультимедійної системи спільного навчально-методичного впливу вчителя при
вивченні української мови та літератури», «Використання ІКТ на уроках
української мови та літератури» та на засіданні
методичного об'єднання класних керівників «Використання інноваційних
технологій у навчально-виховному процесі
за допомогою сучасних мультимедійних засобів».
Була керівником динамічної групи вчителів школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.