у Вікторівській загальноосвітній школі
І-ІІст. проводяться з метою:
Популяризації
знань правил безпеки життєдіяльності
дітей та
здорового способу життя.
Навчання
умінню прогнозувати небезпечні ситуації та знаходити правильні рішення щодо
безпечного виходу з цих ситуацій.
Навчання
життєвим навичкам – здатність до адаптації, позитивної поведінки і подоланні
труднощів повсякденного життя.
Прищеплення
навичок обережної поведінки в довкіллі та бережливого ставлення до збереження
свого здоров'я, життя та життя оточуючих.
Активізація
роботи з попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму, узагальнення
та розповсюдження кращих форм і методів профілактичної роботи серед учасників
навчально-виховного процесу.
Виховання
у дітей поваги до працівників різних професій.
Навчання
дітей спілкуванню та вмінню звернутися за допомогою у відповідні органи.
Інструментарій для проведення Тижнів
n Загальні лінійки.
n Уроки знань.
n Бесіди.
n Виховні тематичні заходи.
n Конкурси: малюнків, плакатів, стіннівок,
кросвордів, ребусів, прислів'їв, приказок, казок, віршів, малюнків на асфальті,
фотоконкурси.
n Практичні заняття, вистави.
n Тренінгові заняття.
n Написання творів, оповідань, диктантів.
n Екскурсії.
n Професійні лекторські заняття.
n Перегляд відеоматеріалів.
n Проведення моніторингу обізнаності (тести,
анкетування).
n Аналіз статистичних даних.
n Відвідування виставок.
n Змагання.
Очікувані результати
n Визначити рівень поінформованості
та знань учнів.
n Визначити ставлення цільової групи
до проблеми Тижня, а також до людей, які живуть з проблемами, пов’язаними із
здоров’ям.
n Проаналізувати практику учнів щодо
поведінки, небезпечної для їхнього життя та здоров'я.
n Проаналізувати джерела отримання
підлітками інформації, а також провести порівняльну оцінку зацікавленості учнів
у профілактичних заняттях різного формату.
n Оцінити ефективність впливу
інтерактивних заходів профілактики, побудованих на засадах формування життєвих
навичок.
n Проаналізувати основні випадки
травматизму серед дітей (в тому числі і побутового) та профілактичні заходи
щодо їх попередження.
n Порівняти результати, отримані в
навчальних закладах, де впроваджуються
інтерактивні заходи, побудовані на формуванні у дітей та підлітків
життєвих навичок, та в закладах, де використовуються традиційні методи навчання
під час проведення Тижнів безпеки життєдіяльності.
n Зменшення рівня травмування дітей
як в навчально-виховному процесі, так і у побуті.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.