субота, 3 грудня 2016 р.

Тижні знань безпеки життєдіяльності

 у Вікторівській загальноосвітній школі І-ІІст. проводяться з метою:

        Популяризації знань правил безпеки життєдіяльності           

          дітей та здорового способу життя.

Навчання умінню прогнозувати небезпечні ситуації та знаходити правильні рішення щодо безпечного виходу з цих ситуацій.

Навчання життєвим навичкам – здатність до адаптації, позитивної поведінки і подоланні труднощів повсякденного життя.

Прищеплення навичок обережної поведінки в довкіллі та бережливого ставлення до збереження свого здоров'я, життя та життя оточуючих.

Активізація роботи з попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму, узагальнення та розповсюдження кращих форм і методів профілактичної роботи серед учасників навчально-виховного процесу.

Виховання у дітей поваги до працівників різних професій.

Навчання дітей спілкуванню та вмінню звернутися за допомогою у відповідні органи.

 














     Інструментарій для проведення Тижнів
n Загальні лінійки.
n Уроки знань.
n Бесіди.
n Виховні тематичні заходи.
n Конкурси: малюнків, плакатів, стіннівок, кросвордів, ребусів, прислів'їв, приказок, казок, віршів, малюнків на асфальті, фотоконкурси.
n Практичні заняття, вистави.
n Тренінгові заняття.
n Написання творів, оповідань, диктантів.
n Екскурсії.
n Професійні лекторські заняття.
n Перегляд відеоматеріалів.
n Проведення моніторингу обізнаності (тести, анкетування).
n Аналіз статистичних даних.
n Відвідування виставок.
n Змагання.











Очікувані результати
n Визначити рівень поінформованості та знань учнів. 
n Визначити ставлення цільової групи до проблеми Тижня, а також до людей, які живуть з проблемами, пов’язаними із здоров’ям.  
n Проаналізувати практику учнів щодо поведінки, небезпечної для їхнього життя та здоров'я.
n Проаналізувати джерела отримання підлітками інформації, а також провести порівняльну оцінку зацікавленості учнів у профілактичних заняттях різного формату.
n Оцінити ефективність впливу інтерактивних заходів профілактики, побудованих на засадах формування життєвих навичок.
n Проаналізувати основні випадки травматизму серед дітей (в тому числі і побутового) та профілактичні заходи щодо їх попередження.
n Порівняти результати, отримані в навчальних закладах, де впроваджуються  інтерактивні заходи, побудовані на формуванні у дітей та підлітків життєвих навичок, та в закладах, де використовуються традиційні методи навчання під час проведення Тижнів безпеки життєдіяльності.

n Зменшення рівня травмування дітей як в навчально-виховному процесі, так і у побуті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.